Top of Page

Апелляции в вышестоящие зарубежные инстанции по визовым, иммиграционным и другим вопросам...

212(a)(2)(C) Збут наркотиків

Розгляд питання про видачу візи в даному випадку грунтується на інформації, що міститься в базах даних уряду США, таких як Управління боротьби з наркотиками.

Законодавство США досить суворе не тільки по відношенню до винних або осіб, що зізналися в скоєнні злочинів, пов'язаних з наркотиками, а й щодо осіб, які підозрюються в пособництві або намірі брати участь у цій діяльності.

Якщо консульський офіцер має підстави вважати, що Заявник займається (займався) збутом наркотиків, брав участь або мав намір брати участь в такого роду діяльності, то такий Заявник довічно позбавляється права на в'їзд до Сполучених Штатів. З цієї причини дана стаття найбільш часто застосовується з метою заборони на в'їзд до Сполучених Штатів.

До компетенції консульського офіцера не входить аналіз дій Заявника про наявність (або відсутність) прямого умислу в його діях, пов'язаних з контрольованими речовинами. Підставою для прийняття рішення про заборону на в'їзд є доведення факту, що особа брала участь в діяльності, яка пов'язана з наркотиками. Наприклад, у випадку угоди з визнанням провини в обмін на зняття обвинувачення після завершення програми виправного виховання і випробувального терміну. Але питань розповсюдження наркотиків це не стосується. В даному випадку може бути застосовна ст.212 (a) (2) (C) INA.

Факт обвинувачення в зв'язку з поширенням наркотиків, затримання або арешт іноземного громадянина уряд США може визнати як показник провини і заборонити в'їзд такій особі в Сполучені Штати.

Слід зазначити, що заборона на в'їзд в США стосується не тільки осіб, підозрюваних в розповсюдженні наркотиків, але й їх близьких родичів, а саме: чоловіка/дружини та дітей підозрюваної особи, якщо вони отримували фінансову чи іншу вигоду від такої незаконної діяльності напротязі останніх п'яти років, а також знали або повинні були знати про джерело цих доходів. Таке правило застосовується навіть в тому випадку, якщо сам підозрюваний не звертався в посольство за отриманням візи США.

Також необхідно врахувати, що терміни давності такого роду діяльності не беруться до уваги Консульством. Консульський офіцер може навіть не ставити запитань і не допитувати такого Заявника на інтерв'ю, а потім просто обгрунтувати своє рішення виявленням даних про Заявника у відповідній базі даних небажаних до в'їзду осіб.

Зверніть увагу, що наявність у заявника в минулому віз США не дає гарантії відкриття наступних віз до Сполучених Штатів. Слід зазначити, що зміна політики в країні може привести до більш жорсткого підходу відкриття віз особам пов'язаним з розповсюдженням наркотиків.

Також необхідно пам'ятати, що бази даних уряду США постійно оновлюються, посилюється співпраця з місцевими органами влади, а нові законодавці та відповідальні особи можуть мати різні тлумачення існуючої інформації.

Таким чином, з практики треба зауважити випадок, коли Заявник, який був майже 30 років тому заарештований в США за зберігання наркотиків з наміром їх поширення, щодо якого в подальшому обвинувачення були зняті, отримував протягом багатьох років візи неімміграційних категорій і безперешкодно відвідував Сполучені Штати, але при подачі заяви з метою імміграції, йому було відмовлено за ст.212 (a)(2)(C) INA.

Рішення консульського офіцера за статтею 212 (a)(2)(C) може бути оскаржено і переглянуто в разі якщо підставами внесення інформації є, наприклад:

  • помилкова інформація в базі даних;
  • помилкова ідентифікація Заявника (наприклад, наявність в базі даних уряду США однакових прізвища, імені, по батькові та ін. даних);
  • свідомо помилкова інформація, надана в посольство колишнім чоловіком/дружиною, роботодавцями, колегами по роботі та ін.

Крім того, в даному випадку слід розглядати варіант звернення в консульство про надання виняткового дозволу на в'їзд (Waiver), а саме Nonimmigrant waiver.

Зверніть увагу на те, що на відміну від інших статей, пов'язаних з кримінальними злочинами, за статтею 212 (a)(2)(C) INA немає позитивних результатів в отриманні Immigrant waiver.

У зв'язку з тим, що подача заяви з метою отримання імміграційної візи, передбачає імміграційну мету Заявника, необхідно врахувати, що Заявник продемонструвавши намір іммігрувати і отримавши відмову за цією статтею, може зіткнутися з проблемами в майбутньому, звернувшись в консульство про надання Nonimmigrant waiver з неімміграційної метою.

Якщо рішення за Вашою заявою прийнято за статтею 212 (a)(2)(C) "Збут наркотиків", звертайтесь до нас для визначення і узгодження подальших дій.

Copyright (c) by Center Sunrise 2011-2024.

ЮК "Центр Санрайз" не несе ніякої відповідальності за будь-яку інформацію, надану будь-якою фізичною, чи юридичною особою поза цього сайту, а також будь-якими ЗМІ без письмового узгодження з нашою команіэю! Публікація або інше поширення матеріалів, розміщених на даному сайті, може здійснюватися тільки з зазначенням обов'язкового посилання на сайт: www.appeal.com.ua (для інтернет-видань - гіперпосилання) із обов'язковим зазначенням адреси сайту, як на джерело інформації.