Top of Page

Апелляции в вышестоящие зарубежные инстанции по визовым, иммиграционным и другим вопросам...

Стаття 212(a)(3)(A)(1) "Загроза національній безпеці"

Законодавець США досить жорстко обмежує будь-які наміри або дії осіб, підозрюваних або винних в скоєнні злочинів, пов'язаних з порушенням законодавства США, яке стосується шпигунства або саботаж, а також злочинів, пов'язаних з порушенням або ухиленням осіб від дотримання закону, що забороняє експорт зі Сполучених Штатів предметів, технологій або конфіденційної інформації, що є державною таємницею США.

Даний вид злочинів відноситься до одних з найбільш важких кримінальних злочинів і є серйозною підставою для винесення рішення про заборону на в'їзд до Сполучених Штатів за статтею 212(a)(3)(A)(1) "Загроза національній безпеці".

Відповідно до зазначеного вище положення Закону, діяльністю, що суперечить інтересам національної безпеки США є: здійснення шпигунства, саботаж, збір відомостей, що становлять державну таємницю США з метою передачі даних відомостей особам, подальші дії яких можуть загрожувати національній безпеці країни.

Відносно іноземців, дані наміри або дії останніх, караються довічною забороною на в'їзд в США. До іноземця, який на момент скоєння даного злочину має посвідку на проживання, постійно проживає або тимчасово перебуває в Сполучених Штатах, застосовується процедура депортації.

Якщо виникає підозра в намірі заявника здійснити вищевказані злочини, консульський офіцер може прийняти рішення про ініціювання додаткової адміністративної перевірки заявника, яка може тривати досить тривалий час, аж до декількох років.

До компетенції консульського офіцера не входить аналіз дій заявника про наявність (або відсутність) прямого умислу в його діях, пов'язаних з вищевказаними злочинами.

Підставою для прийняття рішення про заборону на в'їзд є:

  • доведені факти, що даний заявник мав безпосереднє відношення до діяльності, пов'язаної з вищевказаними злочинами (наприклад, рішення суду, обвинувальний висновок, зізнання у скоєнні даних злочинів або будь-яке інше документальне підтвердження здійснення даних злочинів);
  • підозра, заснована на комплексній суб'єктивній оцінці консульським офіцером, документів, поданих заявником, інформації, отриманої з третіх джерел, а також інші фактори, які можуть вказувати на безпосередню участь заявника у злочинній діяльності.

Особи, визнані нев'їзними в США за вищевказаною статтею, мають право на перегляд рішення за процедурою виняткового дозволу на в'їзд (Waiver).

  • Nonimmigrant waiver. Повний юридичний супровід, розробка стратегії для оскарження рішення про заборону на в'їзд в США, якщо існує така можливість, а також представлення інтересів Клієнта в підготовці клопотання з метою зняття заборони на в'їзд до Сполучених Штатів, в неімміграційних цілях.
  • Immigrant waiver (I-601). Повний юридичний супровід, розробка стратегії, прояснення і реконструювання подій, а також представлення інтересів Клієнта у відповідних інстанціях з питань зняття заборони на в'їзд до Сполучених Штатів, в імміграційних цілях.

Якщо рішення за Вашою заявою прийнято за статтею 212(a)(3)(A)(1) "Загроза національній безпеці", ми рекомендуємо Вам звернутися до нас за правовою допомогою для визначення і узгодження подальших дій.

Copyright (c) by Center Sunrise 2011-2024.

ЮК "Центр Санрайз" не несе ніякої відповідальності за будь-яку інформацію, надану будь-якою фізичною, чи юридичною особою поза цього сайту, а також будь-якими ЗМІ без письмового узгодження з нашою команіэю! Публікація або інше поширення матеріалів, розміщених на даному сайті, може здійснюватися тільки з зазначенням обов'язкового посилання на сайт: www.appeal.com.ua (для інтернет-видань - гіперпосилання) із обов'язковим зазначенням адреси сайту, як на джерело інформації.